tisdag

RICE






Välkomna hit till Chateau de Ron !

Som ni ser så har jag inte varit här på några veckor....problem med Internet!
Men nu för tillfället funkar det....

Jag är hemma och sjuk...det har jag varit i två veckor:(
Men n varit till doktorn och det visade seja att jag har influensan Nu blir det några dagar i sängen till och sen hoppas jag det är över för denna gång....

Jag sitter nu hemma och laddar för FORMEX som snart är här :))
 Det är alltid lika kul och spännande

Här kommer lite inspiration av ett av mina favorit märke RICE....
Jag blir alltid glad av deras produkter,  dessutom så har dom ett fantastiskt urval av köksredskap och skålar mm!
Jag bara ÄLSKAR att baka och laga mat med deras saker!


VÄLKOMNA !








Foto: Press Rice










rice.dk inspiration


Italian Tableware 2010/2011















TACK FÖR ERT BESÖK
OCH
VÄLKOMNA TILLBAKA !






Inga kommentarer: