onsdag

Hus tillsalu








Välkomna till ett annorlunda inlägg !

Ett hus i min smak....
Det är tillsalu....men det ligger lite fel geografiskt !

Jag hoppas någon blir lycklig för detta hus, jag vet att jag skulle bli det illafall...


TITTA OCH NJUT !


            Trädgårdsfasad  !                 

           
         Uteplatsen blir en förlängning av köket !  

         
                    Kök från Bulthaup !              



        Matplats med glastak !       


                                 Gatsten inne och ute !                  
     
        

 Sällskapsrum !



                   Effektfull spis med genomgående glas !                  


Wc/dusch !


Badrum med SPA-känsla !




       Nedsänkt badkar från Villeroy & Bosh !

                
            Master bedroom !     

            
 Balkong i västerläge !


                Gästhus !           

       
Sänggavel av antikt dörrblad !




ÄNGELHOLM - ÖSTERGATAN 91




 Vad tycker ni?
Skulle ni vilja bo där...?

Jag sejer nu godnatt och sov gott !

VÄLKOMNA ÅTER

KRAMKRAM

Christina :))




Inga kommentarer: