torsdag

La Redoute



Välkomna !

Dax för att vissa lite pojk klädder...
naturligt viss från La Redoute




OKAOU

Jacka 379,-


LA REDOUTE CREATION

Väst 179,-


EDEIS

Skepparkavaj 529,-


EDEIS

 Tröja 199,-


MODE SANS SE RUINER
 
Baseballjacka 329,-



EDEIS

Jeans 229,-


LA REDOUTE CREATION

Jacka 499,-


EDEIS

Jacka 449,-


EDEIS

Tröja 249,-


KAPORAL 5

Jeans 779,-



Jag har även här hittat lite till min systerson Axel !
Han är en kräsen kille som älskar färg...så kul med en kille som gillar kläder :)

Tack för idag, nu blir det snart sängen!
Ha nu en underbar helg, jag drar upp till Hälsingland för att PARTA ;))

Välkomna tillbaka...

KRAMKRAM
Christina





2 kommentarer:

Jennie sa...

Hej och tack för titten i min blogg! Eftersom jag har för vana att svara alla mina läsare med ett litet meddelande så har även du ett att hämta i min blogg:)
Så trevligt att du också är en shoppingintresserad bloggerksa, jag kommer att hänga med i dina inspirerande inlägg. Själv hittar jag många fina kläder till min dotter under Ellos franska märke Vertabaudet. Har du sett de kläderna? De är ljusa (pastell och vitt), mycket spetsinfällningar, romantisk stil. Jag tycker de är bra på klänningar, kappor, en del skor. Deras byxor gillar jag kanske inte riktigt. Jag är som du, lusläser katalogen...väntar en dag...och kollar igen...sedan gör jag beställningen!
Ha det bäst! Ska bli kul att följa dig/Jennie

Unknown sa...

Hej:)
Jag uppskatar att du gör ett inlägg...
Jag har sett deras kläder o jag gillar dom skarpt:) Jag älskar allt som har med barnkläder att göra, så det kommer att komma mera!
Jag kommer givetvis ha koll på din blogg som jag gillar mycket:)
Ha nu en underbar helg o jag väntar med stor nyfikenhet vad du kommer göra för inlägg under helgen...

KRAMKRAM
Christina :))