torsdag

LA REDOUTE


Välkomna tillbaks till min blogg !

Idag fortsätter jag med inspiration från  LA REDOUTE
Fast idag är det barn kläder....som ligger mej varmt om hjärtat, som jag har jobbat med det i många år...

Denna dag blir det tjej kläder från stolek 86-174
Jag kommer återkomma med pojk kläderna!

http://www.laredoute.se


OKAOU
Täckjacka 449,-

 
EDEIS
Jacka 399,-

OKAOU 
 Hängselkjol 229,-

EDEIS
Väst 249,-

 
OKAOU
Shorts 199,-

 
OKAOU
Leggings 79,-


RIP CURL
Jacka 579,-

LA REDOUTE CREATION
Kofta 249,-

ACTIVE WEAR
Jeans 299,-

EDEIS
Keps 149,-



Hoppas ni hittade något som passade er smak !
Jag har redan bestämt mej för att beställa en svart täckjacka till mitt modelejon Ebba :)

Välkommen tillbaks och ha en underbar dag.
Dax för mej att inta solstolen!

KRAMKRAM
Christina :))
 
 

Inga kommentarer: