tisdag

 



Välkomna tillbaks till mej !


Har inte varit här på någon vecka! Det har varit mycket..
Men nu är jag på banan igen !

Dagens inspiration kommer från Öland !
Jag var där föra helgen med min man på en mini semester :) Det var underbart, vädret var fantastiskt...
Gårdar och balkonger hade börja ta sin form av sommaren !



Vår/sommar fint på balkongen!










BILDER: Sia och Panduro








Dom har satsat på avtorkbara tyger, tåliga utemöbler och massor av fint i plast. Deras utebelysningar är så fantasifulla, tanken att ha en ”innelampa” ute i trädgården är häftigt. Nu saknar jag att vi inte har en uteplats med tak som vi kunde fyllt med fina saker. 


Tips! På ikea sommar hittar du massa fin inspiration och allt du kan tänkas behöva till din balkong/ uteplats.
 

 



 



Tack för er titt !
Välkomna tillbaks för att inspireras av det jag tycker är fint !



Inga kommentarer: