torsdag




Välkomna hit !


Gult är fult sägs det, men jag anser att det är en färg som ger en glädje !
Idag kommer mera starka färger på både inredning, kläder och det gillas skarpt av mej....

Njut en liten stund av dessa bilder !




Hur enkelt och bra är gult egentligen, då tänker jag både hemma och offentligt – är det en färg man egentligen älskar i långa stunder?
 Jag tror att det hela handlar om exakt rätt nyans för att bli nöjd med gult. jag tror inte ens att jag sett en restaurang klädd i gult, däremot i vitt, så det handlar inte om att färgen lätt blir smutsig.
Kanske handlar det om att mycket få färger passar och stämmer in tillsammans med gult.
Ett fenomen att fundera över.

Texten kommer ifrån:


 Gult är en av de nya accentfärgen inom inredning !








Den här tapeten heter Cow Parsley och kommer från Cole & Son. Den finns i en massa andra färger också, men jag gillar nog den gula skarpast.
Bild från Real Simple


Inslag av gult !




Bilder: Sköna Hem



Foto: Abigail Ahern, Apartment Therapy, Home Shopping Spy, Houzz via Thelennoxx, Iroonie, Sköna Hem, Luxury House



Tapeten Pip - Chinese Rose



En solskens hälsning från mej idag!

Hoppas ni gillade temat....!
Gör gärna ett inlägg, så jag ser vad ni tycker :))

VÄLKOMNA TILLBACKS !

KRAMKRAM


CHRISTINA :))

Inga kommentarer: