söndag





 
Välkomna !
Jag var på Indiska i  fredag o såg väldigt fin inredningsdetaljer som kuddar, lyktor mm
Kom hem med ett ägg i turkost med setenar o bling bling på !
Bild finns här i inlägget, de finns i två färger o kostade 79:- Man kan öppna det om man vill, men jag skall bara ha det som dekoration !

Nytt & färgstarkt från Indiska


Foto: Indiska

Bohemian Chic hos Indiska

Våren hos Indiska bjuder på en härlig mix av färger och mönster för årets alla fikastunder. Framförallt verkar lila vara en nyans de satsar stort på i vår... 


Foto: Indiska

Deras textil känns lite "bohemian chic" med en skön mix av färger, mönster och material. Jag noterar att man även piffar kuddarna med några tofsar a la Montazami...


Foto: Indiska


Foto: Indiska
För den som hellre vill ha färgglada påskägg finns de här turkosa och lilafärgade äggen med gulddetaljer som också kostar 79 kr/st och minivarianter att hänga i påskriset för 29 kr/st...


De här underbara pallarna med namnet SIGGA stool är ett designsamarbete mellan Indiska och duktiga Sigga Heimis.





 Det verkar vara "inne" med att låta kändisar designa både inredning och kläder. Tidigare idag berättade jag om Kylie Minogue som numera även gör sängkläder i England. Här hemma i Sverige lanserades i dagarna flera nyheter hos Indiska som kändisdottern Jade Jagger ligger bakom. Hon har designat både kläder och inredning för hemmet. På specialsajten "Jade Jagger for Indiska" kan ni se hela hennes kollektion. Mycket snyggt kan jag utlova!! Har nämligen precis kommit hem med mitt inköp... Ja, jag fick visst inte nog av shopping i Manchester... *ler* Vad jag köpte visar jag inom kort...



Foto: Indiska

http://ellasinspiration.blogg.se/



Dax att inta köksregionerna!
Gillar när ni lämna kommentarer av alla slag :)

 VÄLKOMMNA TILLBACKS !



Inga kommentarer: