torsdag













Välkommen !

Nu är det är bara 4 dagar kvar till sommartid!

I dag när jag var på en promenad med vår hund Charlie så började jag tänka på drömmar....
Man kan ha många olika drömmar!
Materiella eller inte....alla drömmar är lika mycket värda:)

Jag har haft turen att få uppleva o förverkliga några av mina drömmar!
Jag önskar att alla kunde få få känna den känslan, den är häftig!

Här kommer det några drömmar,  realistiskt eller inte......


ETT SUPPER HÄFTIGT BOENDE !


Foto: Ifitshipitshere.blogspot.com - all images courtesy of Two Trees Management Co.


MIN DRÖM BIL!





 


DRÖMMAR

Men jag gör allt för att kämpa mot min dröm, FAST jag vet att den aldrig kommer gå              Materiella ting kan göra att man mår bra för stunden,,,,men familjen och vänner är det som betyder allra mest :))

 

 





Denna dröm skulle jag gärna villja förverkliga !
Min dotter Ebba skulle bli såååå glad :))
Tänk om jag skulle kunna göra en av hennes största dröm till verklighet,  det skulle vara en dröm för mej också!




 


En dröm som har varit delaktig i mitt liv en lång tid var dansen:)
Jag brinner för det fortfarande, men utför det inte!!

Skulle vilja göra det på hobby basis o tränings form....pga av ut slitna knän och min ålder så kan jag inte bli tävlingsdansare mer:(
Men den drömmen har ju varit uppfylld, så nu är det bara upp till mej !





Drömmar är viktiga för att man skall må bra o för att livet skall bli spännande:)

Tack för er besök hos mej:)
Välkomna åter!





Inga kommentarer: