torsdag

STILRUMMET....

 
 
Välkomna!
 
Idag vill jag dela med mej av min kära vän Marie Söderbergs butik STILRUMMET!
 
Stilrummet har ett Showroom på St eriksgatan 9, Sommarbutik på Lovö Magasin på EKERÖ och naturligt på webbshopen http://www.stilrummet.se
 
Här kommer lite bilder av lite av varje som finns på STILRUMMET !
 
**************************
Stilrummet har alltid det lilla extra!
 
Foto: Fick en hälsning att Smyckestofflorna har vandrat i Spanska bergen idag och slappar vid poolen.  De är sköna å snygga för alla vandringsändamål.
 
 
Kryddkruka liten
 
Foto: Ungafasta pajformer i keramik från #västergården. Vackra som tusan. #keramik #paj #matlagning #ugn #mat #middag #efterrätt #bakning
 
Muffinsformar
 
Ljuslykta-majas original
 
Plåthjärta Litet
 
Foto: En liten glimt av butiken. #bromma #ålsten #butik #inredning #trädgård #smedslätten #inredning #krukor #ljus #presentbod #gårdsbutik #dekoration
 
STILRUMMET
 
Kommande varor....
 
 
Foto: Doftljusens Rolls Royce från D.L & Co . 
6x10cm
 
Foto: Bara måste visa er detta coola ljus ( Limited Edition ) jag har rena rama julafton nu då jag fått in lyxiga ljus och doftljus från D.L. & Co
Alla bilder kommer från:
 
Hoppas ni finner något som passar just er...
Jag önskar Marie Söderberg fortsatt lycka till, och jag vet
att hon önskar ER alla
Varmt Välkomna till Stilrummet !!
 
**************************
Önskar Er alla en fortsatt trevlig kväll...
Varmt Välkomna Åter
 
KRAMKRAM
Christina :))

2 kommentarer:

Marie Söderberg sa...

Åå tack snälla

Unknown sa...

Det var så lite...<3
KRAM