onsdag

En klick av rosa....





Välkomna igen!

Nu tycker jag dagarna är såååå grå och trista! Liten klick av accentfärgen rosa fick mej att le igen....

******************************


Rosa som accentfärg ! 

Ibland hittar man på interiörer som man bara förälskar sig i, så är det för mig och den här bilden.
Jag gillar den gråa, lite betongaktiga basen kombinerat med den starka rosa accenten.
Gammalt och nytt, mjuka och hårda linjer har kombinerats på ett spännande sätt


Rosa kan verkligen bidra till att liva upp ett hem, som accentfärg är kulören riktigt stark och effektfull, se bara på de här bilderna!
När jag ser de här interiörerna blir jag riktigt sugen på att själv använda mig av riktigt stark cerise färg någonstans här hemma!






 Blandningen mellan det mjuka rosa och den hårda industrikänslan i väggar, konstruktioner, tak och möbler gör att det bildas en intressant kontrast samtidigt som den gråa basen hjälper till att skapa ett härligt lugn i interiörerna.
Man kan inte annat än älska det, eller hur!





I lite nonchalant och väldigt osvenskt icke-lagom kombination med grått, vitt, beige och guld; pastellrosa chaise lounge från Touch of Elegance Interiors






Hjärtligt tack för ert besök....
Välkomna åter!

KRAMKRAM
Christina :))







Inga kommentarer: