söndag

MÖNSTER OCH FÄRG MIXNING




Välkomna till denna Söndag!

En vacker dag med sol och med  härliga höst färger på träden!
Där av min inspiration till dagens inlägg....

Naturen  mixar ju allt på sitt sätt och vi kan mixa vårt sätt !
Jag gillar när man mixar men jag vågar inte gå lika vågat som många kanske gör men jag skulle gärna vilja !!


Ge hemmet en ny kostym !


 Klä om dina stolar, byt gardiner eller fyll soffan med nya kuddar i härliga mönster och färger.
 Att styla om med textil är ett enkelt och snabbt sätt att byta känslan i ett rum.
Mönster Mixar och heta färger ger en varm och intim känsla i sovrummet.

Fotograf: Pierre Westerhttp://www.vartnyahem.se

 Rice inspirerar mig till nya färgskalor och mönster kombinationer.
Vad inspirerar dig?


Foto: Rice.dk

Vit bas med fräscha accenter i gult och svart är enkelt att kombinera och mixa.

Fotograf: Pierre Westerhttp://www.vartnyahem.se

Man blir på gott humor av färg frosseriet !


 Fantastiska graffiti-tapeten från Mr Perswall


 Där randigt, rutit, prickigt & blommigt samt massa härliga färgnyanser & olika material går ihop & bildar tillsammans en läckert personlig enhet.
 Mönster mix skapar helt enkelt ett otroligt intressant rum.
 Ett rum man inte tröttnar på i första taget!


Kom ihåg att mönstermix inte betyder färgglatt utan passar lika bra i "ofärgglada" rum !
 

Överblivna tapetbitar blir lapptäcke på bordet.
 Mixa gärna loppis serviser med nya moderna!
Leta fram några gamla ljusstakar och sätt dit några snygga stearinljus.

Det kan vara så enkelt att MIXA med mönster och färger.....
 
 
Välkomna åter.....
 
KRAMKRAM
Christina :))
 
 
 

Inga kommentarer: