torsdag

ÄLSKADE BARN





Välkomna !

Smycken är något som jag älskar mycket....
Framförallt silver smycken!


 
Älskade Barn har jag kommit i kontakt med och jag gillar deras uppfinningsrikedom och detaljkänsla.
Du kan vara med och bestämma hur du vill ha det...

Genuint hantverk i både silver och guld!


Smycken i egen design - handgjort med omtanke.
Din egen text, handstil, bild eller foto på smycken gör det till den perfekta Presenten, Dopgåvan eller den bästa gåvan till dig själv...
Bär dina Älskade nära dig!
Välj en text som betyder något för dig...
 
 

Här finns Namnsmycken - Bildsmycken, & Fotosmycken! Fyrstavar - Namnringar - Amuletter - Hjärtan och Älskade Barns egen SkyddsÄngel.
Silver, Guld eller Mässing.



Ett viktigt budskap på Budskapsbrickan !


Vad skulle du vilja ha för text på din ring?


Mängder av Manschettknappar!


Älskade Barn försöker finna varje dags små mirakel. Livskvalitet! Vad är väl bättre än livet, skratt och kärlek?...



Vill du göra FRIERIET till något gediget och minnesvärt?


Och störst av allt är Kärleken...


Namnteckningssmycken!
Här är två Klassiska Silverbrickor med mina tvillingars namnteckningar!

Armband i Flätad imiterad läderrem. Silveramulett och Bulligt silverhjärta!


Låt smycket vara med dig som en påminnelse om någonting du tycker är viktigt!


Vänskapsarmband! MellanAmuletter i Silver på 4mm ringkedja !


 
"Släkt-trädsArmband"



Nu har jag frossat i ÄLSKADE BARNS sortiment...
Detta är bara ett axplock av det som dom har!
 
Ha en underbar dag !
 
KRAMKRAM
Christina :))
 
 
 


Inga kommentarer: