måndag

ROSA



Välkomna hit idag!

Jag sitter här hemma i min influensa som vägrar att bli bra:(
Den har nu hållit på i ca 3 veckor....

Jag tyckte att jag måste muntras upp med lite färg....
Så här kommer lite ROSA som inspirations källan för dagen!


Färg och design !


Betsey Johsons lägenhet.




Mama mia, vilken orgie i rosa.
Även om det här är så långt man kan komma från min egen stil beundrar jag verkligen folk som kör på sin grej rakt igenom.




Bilder: Jhonatan Adler.
http://rustaupp.blogg.se

 



En riktigt tjejig inredning som ändå lyckas se stilfull ut.
Väldigt fint och ett bra exempel på hur färgerna lila och rosa kan användas i inredning, det går väldigt bra ihop med mycket vitt och svart.




Samantha Pynn



 

Tack och Välkomna Åter till Chateau de Ron

KRAMKRAM

Christina :)



Inga kommentarer: