torsdag

Rokoko






Välkomna !

Här finns det några fåtöljer och soffor som
jag skulle kunna tänka mej...
Jag har en blandad still när det gäller inredning.....
Nytt, gammalt, antikt och rokoko !
Ja, nästan allt....det fins godbitar här och där och blanda är inge fel om man får till det hela!

Titta och njut !

Tjusig soffa och karmstol från Decorati, ...


ankiekjellberg.wordpress.com












 
 
Villa Rose er en online livsstilsbutik med fokus på møbler og brugskunst der er inspireret af stilarterne Barok og Rokoko.

På vores hjemmeside finder du et nøje udvalgt sortiment der understreger stilen med de karakteristiske svungne linjer og

dekorative detaljer. Så kig dig omkring og bliv inspireret.
 
 


 
 
 
Jag tackar för mej idag och hoppas ni hittade något ni gillade.....
Välkomna tillbaka!
KRAMKRAM
Christina :))
 
 
 
 

1 kommentar:

färg o form sa...

Meeeen så mycket fint du visar. En del av mina grejer kommer att finnas på Kenings ett långt tag framöver. Jag är nog hemma och trycker tavlor.
Kram Hanna