måndag

Uteplatser


VÄLKOMNA !!


Nu är denna vecka snart över.....
Jag är tröt, nöjd och glad över denna härlig midsommar helg :)

Uteplatsen idag är som ett extra rum....
Jag skulle vilja ha lite mer stil på mitt, men det kommer väl efter ha strykit lite mer på min lista !



Colourful garden wall.



Outdoor dining area.



Colourful garden seating area.



Modern outdoor dining.



Moroccan-style seating area.



Cute garden decking area.



Create an outdoor living room.



Use bold colours.



Contemporary table setting.



Ny vecka nya utmaningar....

MÅ SÅ GOTT OCH VI SES SNART !

PÅ ÅTER SEENDE.....

KRAMKRAM
Christina :))



 

3 kommentarer:

ninawed sa...

Hej Christina! Vilken underbar konstär du är! Jätte häftigt måste jag faktiskt säga, du är ju väldigt duktig. Kram Nina W

ninawed sa...

jag är ny här men jag skrev en kommentar vet inte om du har fått det kram Nina Wdinsawn

Chateau de Ron sa...

Hej Nina
Jag har fåt dina medelanden:) Tack för komplimangen, det värmer :))

KRAMKRAM
Christina :))